Ga naar inhoud

Ervaringen Music Steam Planet

Aanbevolen berichten

ADSL Comfort of Advanced: gratis Music Stream Met ADSL Comfort of ADSL Advanced van Planet Internet maakt u gratis gebruik van Music Stream. Maandelijks ontvangt u € 10,- muziektegoed om uw favoriete muziek af te spelen en te downloaden. Uiteraard kunt u meer muziektegoed bijkopen. Mocht ik nou net ADSL Comfort hebben. Maar wie maakt er al gebruik van en wat voor ervaring hebben jullie ermee. Zitten er geen addertjes onder het gras ofzo, het is gratis maar later zie je dan toch dat er extra voor moet betalen, of dat je er een jaar ofzo aan vast zit je kent dat wel. Het lijkt allemaal leuk gezegt maar is het nou echt zo makkelijk allemaal. Dus wie heeft er ervaringen mee. http://www.planet.nl/planet/show/id=1425161/sc=c75e31
Link naar reactie
[quote:0a5c7c5d05="Strength-Relax"]ADSL Comfort of Advanced: gratis Music Stream Met ADSL Comfort of ADSL Advanced van Planet Internet maakt u gratis gebruik van Music Stream. Maandelijks ontvangt u € 10,- muziektegoed om uw favoriete muziek af te spelen en te downloaden. Uiteraard kunt u meer muziektegoed bijkopen. Mocht ik nou net ADSL Comfort hebben. Maar wie maakt er al gebruik van en wat voor ervaring hebben jullie ermee. Zitten er geen addertjes onder het gras ofzo, het is gratis maar later zie je dan toch dat er extra voor moet betalen, of dat je er een jaar ofzo aan vast zit je kent dat wel. Het lijkt allemaal leuk gezegt maar is het nou echt zo makkelijk allemaal. Dus wie heeft er ervaringen mee. http://www.planet.nl/planet/show/id=1425161/sc=c75e31[/quote:0a5c7c5d05] Hoi, Ik denk dat niemand daar al evaring mee heeft, want de mail dat je het al kan gebruiken heb ik nog niet gehad, maar als ik die krijg dan zal ik het niet laten. Ik denk dat je voor een € 10,= credits krijgt en voor dat geld er gratis gebruik van kunt maken. Als je daar niet genoeg aan heb, zul je wel bij moeten betalen. Het is gewoon iets extra's bij het abon.gr Hans
Link naar reactie
[quote:cae3cd11cb="Strength-Relax"]ADSL Comfort of Advanced: gratis Music Stream Met ADSL Comfort of ADSL Advanced van Planet Internet maakt u gratis gebruik van Music Stream. Maandelijks ontvangt u € 10,- muziektegoed om uw favoriete muziek af te spelen en te downloaden. Uiteraard kunt u meer muziektegoed bijkopen. Mocht ik nou net ADSL Comfort hebben. Maar wie maakt er al gebruik van en wat voor ervaring hebben jullie ermee. Zitten er geen addertjes onder het gras ofzo, het is gratis maar later zie je dan toch dat er extra voor moet betalen, of dat je er een jaar ofzo aan vast zit je kent dat wel. Het lijkt allemaal leuk gezegt maar is het nou echt zo makkelijk allemaal. Dus wie heeft er ervaringen mee. http://www.planet.nl/planet/show/id=1425161/sc=c75e31[/quote:cae3cd11cb] Hoi, Ik denk dat niemand daar al evaring mee heeft, want de mail dat je het al kan gebruiken heb ik nog niet gehad, maar als ik die krijg dan zal ik het niet laten. Ik denk dat je voor een € 10,= credits krijgt en voor dat geld er gratis gebruik van kunt maken. Als je daar niet genoeg aan heb, zul je wel bij moeten betalen. Het is gewoon iets extra's bij het abon.gr Hans
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...