anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Delen Geplaatst: 5 maart 2005 -Als ik iets gedownload heb, en het is klaar en ik open het bestand en er staat "blabla.exe is geen geldige win/32 toepassing'" is de download dan corrupt? -kan ik 'm op 1 of andere manier toch gebruiken? -Doet ie 't wel op een winxppro pc (download-pc heeft win98se)? Graag ASAP antwoord :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 Corrupte downloads zijn vaak te wijten aan brak geheugen. Test dat eens met memtest. Waarmee heb je die bestanden gedownload? http://www.memtest.org/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 [quote:362e440c13="gerben"]Corrupte downloads zijn vaak te wijten aan brak geheugen. Test dat eens met memtest. Waarmee heb je die bestanden gedownload? http://www.memtest.org/[/quote:362e440c13] ik heb t gedownload met metaproducts download express, nooit problemen mee gehad. Ben het bestand nu aan het branden, kijk ik ff of het op mijn winxppro pc doet :-? Memtest uitslag komt nog :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Hou er rekening dat memtest erg lang kan duren (aantal uren voor een volledige test). Bv starten voor je naar bed gaat... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Installeer download express ook eens opnieuw. Of download het bestand eens zonder download express. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 zonder download express gaat het niet (na 50 min valt verbinding steeds ff uit :evil: :evil: :x ) Denk dat het aan de site lag, heb het nu van een andere site gedownload en toen deed ie t half ( tot 78% en toen gaf t een brandfout-->had op cd'tje gebrand :x ) Hoe doe je dat met memtest? Op floppy zetten en dan rebooten? :o Hou ik niet zo van eigenlijk :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2005 Je kunt inderdaad een bootflop aanmaken, en daar vervolgens mee booten. Memtest gaat volledig buiten windows en je schijf om, het test alleen het geheugen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen