anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Delen Geplaatst: 5 maart 2005 Ik heb sinds kort nogal ruimtegebrek op de windows partitie. Nu wil ik de temp mappen een beetje inperken. Hoe kan ik dit doen. Ik heb ooit eens gehoord dat het geen kwaad kan temp mappen leeg te halen. Nu heb ik een aantal mappen in C:\Documents and Settings\Jaco\Local Settings\Temp Deze nemen nogal veel ruimte in beslag. Ze heten: WER29fa.dir00, WER994e.dir00 en WERbb83.dir00 kan ik deze inperken of verwijderen? Ik gebruik firefox en ie en dan vooral firefox. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 Daar is een handig programma voor, CCleaner. Te downloaden op http://www.ccleaner.com/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2005 In principe is alles uit "de" temp map veilig verwijderbaar. Bij twijfel: je weet niet van welke applicatie het komt, weet niet of 't vroeg of laat nog bruikbaar is en dat soort zaken.....: Maak ergens een nieuwe map aan en verhuis 't hier naar toe. Mocht er niets bijzonders gebeuren in de weken die erop volgen, dan kun je 't definitief verwijderen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen