anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Delen Geplaatst: 1 maart 2005 Als ik een minuutje of 20, 30 de computer aan heb en ik zit te internetten, houdt hij er mee op. Surfen, Kazaa, P2M en andere dingen werken niet meer. Maarrr... mn MSN doet het nog wel gewoon! Ik kan gewoon chatten. Deze onderbreking duurt 20-30 minuten en dan werkt alles weer soepel. Als ik eenmaal de onderbreking gehad heb, komt hij ook niet meer terug. Ik heb ADSL, een netwerkje dmv. een router. Het ligt niet aan de pc, want op de andere pc heb ik precies hetzelfde probleem, op precies dezelfde tijd (als de ene 'down' is, is de andere dat ook) Weet iemand misschien waar het aan ligt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2005 volgens mij ligt de dns servers plat of overbellast bij je provider. pleeg is een belletje naar de provider of er problemen zijn met de dns servers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Wat ik dan wel raar vind, is dat het niet uitmaakt op welk tijdstip het is. Of ik nou de pc om 6 uur aanzet en dus de storing om half 7 krijg, of om 1 uur aanzet en de storing om half 2 krijg, dat maakt niet uit.. Ik zal als het zo door blijft gaan idd even contact opnemen met de provider. Bedankt, taco :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Das wel vreemd, je zou ook kunnen scannen naar virussen. [url]http://housecall.antivirus.com[/url] Dat is natuurlijk ook nog mogelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Als ik wil scannen op de site van trend micro, staat er dat Housecall alleen beschikbaar is op de Engelse en Chinese IE.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 ik gebruik het al jaren, en ben dat nog nooit tegen gekomen :s Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Ook op de andere PC (die dus ook last heeft van de "storing") krijg ik dezelfde melding van Trend Micro HouseCall.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 er zijn nog meer scanners, gebruik Google. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 kheb ook zo'n soort probleem.. als ik een tijdje op internet zit blijft msn wel gewoon werken maar kan ik niet meer op internet komen. ook niet als ik een tijdje wacht. het enige wat nog helpt is dan de pc opnieuw opstarten... :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2005 Soms helpt opnieuw opstarten wel, maar meestal maakt het niet uit, en werkt internet na een minuutje of 20, 30 weer.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen