Ga naar inhoud

Speddtouch NAPT settingen niet blijvend

anoniem

Aanbevolen berichten

Via Systeem - Backup kan ik mijn configuratie van de (Ethernet) Speedtouch 510 opslaan. Als ik deze (user.ini) backup file (na resetten van de Speedtouch) laad krijg ik de NAPT entries niet terug in de modem configuratie. De rest van de settingen wél. Er staat wel een entry in de "ini" file. NAPT : Network Address and Procotol Translator Alvast bedankt! Erik
Link naar reactie
Is een bekend probleem, wat ik gedaan hebt is UPNP aangezet. in windows xp start > control panel > add or remove programs > windows compnents wizzard > networking services > UPNP user interface aangevinkt. daarna naar Network connections > Internet connections > rechts klikken > properties > Settings > daar kan je wel poorten openen en daar blijven ze bij mij wel staan. Is wel een omweg maar het is niet anders maar het werkt. Waarom ze dit niet oplossen is mij ook een raadsel. :roll: Hoop dat je hier wat aan hebt Heb weer is niet opgelet dit is niet wat je zocht....:oops: Groetjes Taco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...