anoniem Geplaatst: 23 februari 2005 Delen Geplaatst: 23 februari 2005 Heb veel problemen met Windows Mediaplayer,wil hem daarom verwijderen maar hoe doe ik dat in godsnaam???Staat namelijk niet in softwarelijst en als ik de hele map wil weggooien geeft ie constant aan dat het in gebruik is door een ander programma.Wie kan me helpen???? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2005 [quote:6063500026="micki"]Heb veel problemen met Windows Mediaplayer,wil hem daarom verwijderen maar hoe doe ik dat in godsnaam???Staat namelijk niet in softwarelijst en als ik de hele map wil weggooien geeft ie constant aan dat het in gebruik is door een ander programma.Wie kan me helpen????[/quote:6063500026] WMP zit ingebakken in XP net zoals internet explorer, Mischien is het mogelijk met NLite Of windows xp reduced media edition :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2005 dr zit aan de linkerkant van die lijst bij software een knopje dat iets met windows onderdelen heet .. gewoon mediaplayer wegvinken ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 [quote:b9d3aa7f5f="FoXiERotjEknoR"]dr zit aan de linkerkant van die lijst bij software een knopje dat iets met windows onderdelen heet .. gewoon mediaplayer wegvinken ...[/quote:b9d3aa7f5f] Dan haal je alleen de snelkoppellingen weg, hij wil alles verwijderen van WMP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 xplite kan dit wel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen