Ga naar inhoud

Bepaalde sites laden zeer traag ?!

anoniem

Aanbevolen berichten

Goede middag, Ik moet voor mijn werk vandaag veel op internet doen. Echter werkt het hier niet zoals het hoort, en dat is zeer storend. Misschien kan iemand me vertellen wat er aan de hand is. Ik open bepaalde sites, en dan duurt het heel erg lang voor de site helemaal geleden is. Hij geeft dan de melding: bezig met openen van de site ....... en de balk rechts schuift maar heel langzaam op. Gevolg, lang wachten voor de site compleet is en je naar beneden kan scrollen. Mijn vraag is of dit aan mijn provider @home ligt? Of aan die sites? Cookies verwijderd, easycleaner, spyware verwijderd etc is allemaal al gebeurd. Wie helpt me uit de brand
Link naar reactie
[quote:ebeba332ed="Gouranga"]Kan het niet gewoon aan de site / invisionfree forum liggen? Heeft dat dus altijd met de provider te maken? Ik denk dat het aan de site ligt omdat de rest van internet het wel normaal doet.[/quote:ebeba332ed] Dan ligt het zeker niet aan je provider. Kan ook nog met modem of eventuele router te maken. Dus probeer ff te resetten. En als dat niet werkt durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het idd aan die site ligt ja. Mocht je het zeker willen weten kun je ook ff de URL hier doorgeven. Dan kunnen we er naar kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...