anoniem Geplaatst: 16 februari 2005 Delen Geplaatst: 16 februari 2005 ik gebruik internet explorer en firefox en op allebei de browsers is www.cineworld.nl heel erg traag. maar het gekke is dat op mn andere windows dat i heel snel laad, en bij mn broer ook.. en ik heb mn browser cache al helemaal leeg gegooid, ik heb de geschiedenis leeg gemaakt. wie weet het probleen?? ik gebruik trouwens windows xp pro sp2 (2x) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 weet er niemand hier iets over?? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2005 Toevalstreffer, drukte op 't WWW of iets dergelijks. Ik kan 't je nog sterker vertellen: ik wilde laatst de site van Bruna raadplegen. Niet vooruit te branden, bleef steken bij "nog 35 items te downloaden"..... Op een andere machine, op dezelfde router, was-ie in een onderdeel van een seconde opgevraagd..... Enige tijd later waren ook de "problemen" bij mij voorbij. De reden???? Tip: kijk eens op http://www.speedtest.nl en doe een testje! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen