Ga naar inhoud

Snelheid genoeg voor …..

anoniem

Aanbevolen berichten

Met het programmatje Netmeter: http://readerror.gmxhome.de/ kun je bekijken met hoeveel kbit je down- en upload op het moment dat applicaties lopen. Ik heb even getest. Als je programmas via omroep.portal bekijkt gebruik je een 500-550 kbit downloadsnelheid. Daarnaast serieuze andere applicaties draaien levert zware vertraging op bij alle applicaties als je maximun bandbreedte 512 is. Wil je EN TV kijken EN andere dingen tegelijkertijd doen, kies dan absoluut voor een grotere bandbreedte, dus een zwaarder abonnement. Ik neem tenminste aan dat je de vraag stelt i.v.m. de abonnementsvorm.
Link naar reactie
[quote:47f31cdb8e="KeesA"]Met het programmatje Netmeter: http://readerror.gmxhome.de/ kun je bekijken met hoeveel kbit je down- en upload op het moment dat applicaties lopen. Ik heb even getest. Als je programmas via omroep.portal bekijkt gebruik je een 500-550 kbit downloadsnelheid. Daarnaast serieuze andere applicaties draaien levert zware vertraging op bij alle applicaties als je maximun bandbreedte 512 is. Wil je EN TV kijken EN andere dingen tegelijkertijd doen, kies dan absoluut voor een grotere bandbreedte, dus een zwaarder abonnement. Ik neem tenminste aan dat je de vraag stelt i.v.m. de abonnementsvorm.[/quote:47f31cdb8e] Bedankt voor tooltje. Wat zijn er toch een hoop handige dingen en nog leuker wordt het als je weet hoe je er aankomt :D Ik zal nog even checken of je smal of breedband hebt genomen. Zelf heb ik snelheid genoeg maar er zijn van die mensen die zo stom zijn om mij iets te vragen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...