Ga naar inhoud

inbelverbinding verdwenen

anoniem

Aanbevolen berichten

Gelukkig heeft de buurman een internet aansluiting anders had ik deze vraag niet eens kunnen stellen! Ik heb het volgende probleem. Om mij onverklaarbare wijze is mijn inbelverbinding verdwenen. Wellicht heeft een virus bestanden verminkt maar mijn virusscanner (Avast) geeft geen meldingen meer dus ik ga ervan uit dat ik dat probleem heb opgelost. Ik ga naar netwerkverbindingen, maak een nieuwe verbinding, kies vervolgens voor verbinding met internet maken, handmatig een verbinding instellen. Echter dan komt mijn probleem ik kan niet kiezen voor verbinding maken via een inbelmodem (ja, ze zijn er nog de mensen die inbellen via een modem!). De enige keuze die ik kan maken is verbinding maken via een permanente breedbandverbinding. En die heb ik dus niet! Wie heeft de oplossing. Als laatste redmiddel kan ik natuurlijk nog alles opnieuw installeren, maar als het simpeler kan dan graag!
Link naar reactie
Na verwijderen van virussen of andere malware kan je internetverbinding gemold worden door corrupte winsock settings. Voer dan het volgende uit achter het run/uitvoeren commando: [color=olive:400e1a8542]netsh winsock reset[/color:400e1a8542] en aanvullend ook: [color=olive:400e1a8542]netsh int reset all ipconfig /flushdns[/color:400e1a8542] Weet niet of dit hier van toepassing is, maar probeer het toch maar. Kost niet veel moeite en er kan weinig verkeerd gaan.
Link naar reactie
[quote:0dae4ab0f3="Decomp"]Na verwijderen van virussen of andere malware kan je internetverbinding gemold worden door corrupte winsock settings. Voer dan het volgende uit achter het run/uitvoeren commando: [color=olive:0dae4ab0f3]netsh winsock reset[/color:0dae4ab0f3] en aanvullend ook: [color=olive:0dae4ab0f3]netsh int reset all ipconfig /flushdns[/color:0dae4ab0f3] Weet niet of dit hier van toepassing is, maar probeer het toch maar. Kost niet veel moeite en er kan weinig verkeerd gaan.[/quote:0dae4ab0f3] Gouden tip! Bedankt. M'n inbelverbinding is weer terug!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...