anoniem Geplaatst: 11 februari 2005 Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Sinds de aanschaf van een pc met Windowx XP home edition kan ik geen foto's meer uploaden naar de homepage van Lycos. Voorheen werden deze foto's geupload via een pc met Windows 2000. Deze pc is nog steeds in het bezit, dus daar nog eens op geprobeerd, maar dat werkt dus ook niet. Gelijktijdig met de aanschaf van de Windows XP pc is er een netwerk aangelegd tussen 3 pc's via een Sitecom router. Ik heb reeds alle firewalls (ook in de router zelf), popupkillers, virusscanners enz. uitgeschakeld om te proberen of het uploaden dan wel lukt, maar zonder resultaat. Als ik overigens dezelfde foto's upload naar mijn MSN homepage, dan werkt het wel ..... :o Iemand enig idee waar dit aan ligt ?? HELLUP !!! Alvast bedankt voor jullie reacties !! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2005 [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=139133]ga jij je eens diep schamen....[/url] op slot. t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen