anoniem Geplaatst: 10 februari 2005 Delen Geplaatst: 10 februari 2005 Ik heb grote problemen met internet. (dit is de derde keer dat ik dit bericht probeer af te maken) Of de computer slaat helemaal vast binnen een paar minuten. Of ik kan na een tijdje geen pagina's meer openen. Ik krijg dan de melding: De pagina kan niet worden weergegeven. Via e-mail krijg ik de melding:Kan de host pop.hccnet.nl niet vinden. Het lijkt wel of mijn geheugen heel snel volloopt. Hij wordt steeds trager. Ik gebruik Spybot en een versie van Mc Affee. Wie o wie heeft een tip voor mij, want ik weet het niet meer!!! Alvast bedankt. Hans :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2005 Heb je wat meer info voor mij? Om wat voor verbinding gaat het? Heb je internet over een thuisnetwerk? Welke Windows draai je? En wat voor PC heb je? Heb je, je virusscanner en spyware progs altijd up to date? Werken alle andere applicaties behalve internet wel goed en snel? Of ondervind je daar ook problemen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Ik bel in via een analoge telefoonlijn. PC is een Fujitsu Siemens 256 intern geheugen. Windows XP. Ik heb alleen problemen met Internet, overige programma's werken goed. Geen netwerk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Heb je ook een Firewall ingesteld staan. Probeer eens (tijdelijk dan) je MacAfee (virusscan of firewall) uit te schakelen en Spybot ook. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Heb je je virusscanner wel eens geupdate ( jaik ken mensen die zeggen : Huh hoe kan dat !? k heb toch een virusscanner : Virus Update file : 1-1-2002 ) Freek Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen