Ga naar inhoud

Probleem: IE sluit spontaan af

anoniem

Aanbevolen berichten

Vaak bij het klikken van een link, maar of dit echt een voorwaarde is weet ik niet zeker. Ik gebruik IE onder XP. Alles maximaal geupdate (incl. SP2) en volgens mij beter beveiligd dan menig andere pc. De computer is nieuw en verder nergens problemen mee. Een enkele keer krijg ik een melding bij dit afsluiten van IE: [code:1:58625aecee]Handtekening van fout: AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: nl_lsp.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000056f4 Technische gegevens van het foutenrapport: Exception Information Code 0xc0000005 Flags: 0x00000000 Record: 0000000000000000 Address: 0x0000000001a256f4 System information Windows NT 5.1 Build 2600 CPU vendor Code: enz enz.. De volgende bestanden worden aan dit foutenrapport toegevoegd: C:\DOCUME~1\GEBRUI~1\LOCALS~1\Temp\d685_appcompat.txt[/code:1:58625aecee] Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Service Pack 2? M.v.g. Vv.
Link naar reactie
Kleine waarschuwing: Netlimiter laat zich niet eenvoudig volledig verwijderen naar wat ik heb gezien. Er is een programmaatje met de naam LSP Fix wat al iets beter zou moeten helpen daarmee, maar nog altijd klagen sommige mensen dat er dan bij een nieuwe Netlimiter installatie nog onderdelen van de oude versie worden gevonden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...