anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Geachte dames en heren, ik ben net begonnen met een kleine fotocarriere en doe mee aan een fotowedstrijd. Om mijn carriere een boost te geven zou ik jullie allen willen vragen om op mij te stemmen op www.valuascollege.nl/jiv ik heb foto 6, misschien is dit het verkeerde forum, maar goed, ik hoop niet dat het storend is... Met een uiterst vriendelijke groet, Robbert Sanders Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Ja hee!! Ik heb effe gekeken maar je hebt wel een erg somber beeld van Venlo als jongeren stad zeg!!! Denk niet dat die promotie-wise in de smaak gaat vallen bij de jury :wink: Maareuh, als ik het oprecht de mooiste foto vond zou ik wel gestemd hebben. Helaas. Dat is dus niet zo, jammer (heb dus gewoon helemaal niet gestemd anders zou het ook een beetje lullig zijn) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Over de rug van ons forum worden geen carrieres gemaakt alleen gebroken ;) groetjes Ed die deze spam gaat sluiten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen