anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Ik ben nu wat demo's aan het downloaden van download.com met Internet Explorer. Alleen ze zijn nu alle 3 (Half-life 2 , Doom#, NFS:U2) bijna over de helft, maar het gaat toch nog wel even duren. Is er een mogelijkheid om de computer uit tezetten en later weer door tegaan? Ik weet dat dit met FireFox wel kan, maar daar heb ik nu even niks aan... Ik kan het nergens vinden bij de opties... is het helemaal niet mogelijk?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 nee, tenzij je begonnen bent met een ingeschakelde downloadmanager kun je dat in ie wel vergeten. maar misschien is het ook niet zo slim om 3 grote bestanden tegelijkertijd te downloaden.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 volgens mij kan dit alleen als de site waar je vanaf download Resuming ondersteund. Je kan het proberen door een bestand vanaf de site te downen en na 5 minuten te aborten. Vervolgens start je download opnieuw en kijk dan of ie aan het begin begint of ergens in het midden. Succes ermee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Als je hem onderbreekt, slaat hij het bestand soms op in de temp map. Als je dan weer gaat downloaden, gaat het begin super snel, en daarna weer op de normale snelheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Ik maakte vroeger vaak gebruik van Getright dat is een download manager. Mischien voor de volgende keer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen