anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Delen Geplaatst: 4 februari 2005 ik heb een paar thema's gedownload voor mozilla firefox. Hoe kan ik nu in vredesnaam het standaard thema weer gaan gebruiken? Wie hiervoor antwoord heeft, alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 tools -> theme's en dan staat er bij mij boven aan de default theme. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 neej die staat er bij mij niet. Weet iemand een plek om the standard theme te downloaden. Ik heb nu een theme waar ik wel tevreden over ben maar de standaard vont ik toch lekkerder werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 februari 2005 Het standaardthema kun je iig niet vanuit Firefox verwijderen dus dan moet er ergens anders wat fout zijn gegaan. Ik heb er iig nog nooit van gehoord. Het moet redelijk makkelijk zijn om zo'n thema in elkaar te draaien, maar ik heb het nog nooit gezien. Ik verwacht wel dat Firefox verwijderen en opnieuw installeren (eventueel met het verwijderen van de mappen chrome en extensions en het bestand xul.mfl uit je profielmap) en dat het probleem dan over moet zijn. Je cookies, opgeslagen wachtwoorden etc. worden in dat geval gewoon bewaard. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 nou ja dan laat ik het maar zitten. Ik ben wel tevreden met het thema dat ik nu heb. Eerlijk gezegt heb ik geen zin om mn extensions en etc opnieuw te gaan installeren. T maakt niet zo veel uit In ieder geval bedankt voor jullie hulp. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2005 volgens mij maakt het een verschil of je Firefox los heb geinstalleerd of dat je het complete Mozilla pakket hebt geinstalleerd. Ze hebben verschillende menu's. misschien heb je hier wat aan: http://extensionroom.mozdev.org/more-info/themer Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen