anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Vraagje: Een kennis heeft al tijden een probleem. Alle https:// url's zijn niet meer te bereiken, de beveiligings instellingen (in IE) zijn door meerdere mensen nagezien. Hij kan dus niet meer telebankieren e.d. Zou het probleem in het HOSTS bestand kunnen zitten ? Ik ga vrijdag bij hem kijken, iemand nog suggesties of tips? Al vast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Ik kan natuurlijk ook met Firefox testen.... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 [quote:47b4f88135="Tweaky"]Ik kan natuurlijk ook met Firefox testen.... :wink:[/quote:47b4f88135] Doen beveiligde sites het met Firefox wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Ja, met firefox is het geen probleem! Het probleem zit dus in IE. Het vreemde is, dat ook MSN het niet doet. Ik heb de CD met SP2 geprobeerd, maar die installatie breekt hij af met een vage melding:[b:ee7c4087db] Setup kan niet worden uitgevoerd.[/b:ee7c4087db] De PC is volgens mij nodig toe aan een verse Windows (XP home) installatie. Deze draait al bijna 3 jaar, dus wordt het wel eens tijd... :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen