Ga naar inhoud

mozilla firefox delete instellingen

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort mozilla firefox vanwege anti-spyware redenen geinstalleerd. Nu heb ik echter een probleempje. Bij internet explorer blijven je instellingen gewoon staan. Nu voeg ik echter de bladwijzers balk toe en elke keer staat ie weer uit. Ik kan ook wel werkbalken toevoegen maar ook die worden elke keer weggehaald. Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan disablen? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:b8ae104dbf="jacie"]ik heb sinds kort mozilla firefox vanwege anti-spyware redenen geinstalleerd. Nu heb ik echter een probleempje. Bij internet explorer blijven je instellingen gewoon staan. Nu voeg ik echter de bladwijzers balk toe en elke keer staat ie weer uit. Ik kan ook wel werkbalken toevoegen maar ook die worden elke keer weggehaald. Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan disablen? alvast bedankt[/quote:b8ae104dbf] Je andere instellingen worden dus wel bewaard en alleen deze niet? Werkt het in Safe mode wel? Als het dan ook niet werkt en je andere instellingen worden wel opgeslagen dan moet je een nieuw profiel proberen aan te maken.
Link naar reactie
Ik bedoelde Safe Mode van Firefox. Dan worden als je thema's en extensie even uitgeschakeld en kun je dus zien of die het probleem zijn. Ik denk trouwens dat je eens een nieuw profiel moet aanmaken. Zie [url=http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1292]hier[/url] hoe je dat doet. Als het dan wel werkt kun je met [url=http://mozbackup.jasnapaka.com/]MozillaBackup[/url] je gegevens overzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...