anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Delen Geplaatst: 27 januari 2005 ik heb sinds kort mozilla firefox vanwege anti-spyware redenen geinstalleerd. Nu heb ik echter een probleempje. Bij internet explorer blijven je instellingen gewoon staan. Nu voeg ik echter de bladwijzers balk toe en elke keer staat ie weer uit. Ik kan ook wel werkbalken toevoegen maar ook die worden elke keer weggehaald. Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan disablen? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 [quote:b8ae104dbf="jacie"]ik heb sinds kort mozilla firefox vanwege anti-spyware redenen geinstalleerd. Nu heb ik echter een probleempje. Bij internet explorer blijven je instellingen gewoon staan. Nu voeg ik echter de bladwijzers balk toe en elke keer staat ie weer uit. Ik kan ook wel werkbalken toevoegen maar ook die worden elke keer weggehaald. Weet iemand hoe dit komt en hoe je het kan disablen? alvast bedankt[/quote:b8ae104dbf] Je andere instellingen worden dus wel bewaard en alleen deze niet? Werkt het in Safe mode wel? Als het dan ook niet werkt en je andere instellingen worden wel opgeslagen dan moet je een nieuw profiel proberen aan te maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 mn andere instellingen werken wel. Alleen mn werkbalken gaan steeds weg en hij blijft ook niet de standaardbrowser. (wat bedoel je met safe mode? de veilige modus van de computer of iets in firefox zelf?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 ik heb nog wat meer gevonden. Mijn extensies verwijdert hij ook als iemand mij zou kunnen helpen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Ik bedoelde Safe Mode van Firefox. Dan worden als je thema's en extensie even uitgeschakeld en kun je dus zien of die het probleem zijn. Ik denk trouwens dat je eens een nieuw profiel moet aanmaken. Zie [url=http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1292]hier[/url] hoe je dat doet. Als het dan wel werkt kun je met [url=http://mozbackup.jasnapaka.com/]MozillaBackup[/url] je gegevens overzetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2005 ik heb hem in de safe mode geopend. Maar dan onthoud ie mn werkbalken nog steeds niet. Ik heb nu een nieuw profiel aangemaakt en kijk of dit werkt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2005 ok t is allemaal goedgekomen door het nieuwe profiel. Bedankt nu kan ik weer happy surfen (firefox is echt relaxed) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen