anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Delen Geplaatst: 25 januari 2005 ik zoek 3 engelse sites die niet in nederlandse taal verkrijgbaar is. en die site moet computer onderdelen verkopen en in nederland hun spullen kunnen leveren. alvast dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Ga je gang zou ik zeggen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 kom op ff serieus. wie kan mij hierbij helpen??? met google lukt het mij niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Dit is dus huiswerk. Het is de bedoeling dat jij daar wat van leert. Bijvoorbeeld Google op een effectieve manier gebruiken. Als ik het nu voor ga zeggen, heb jij wel een antwoord, en kun je goede sier maken, maar je hebt er helemaal niks van geleerd. En dat breekt je toch een keer op. Dus waarom niet toch maar zelf doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 [wink] misschien is het huiswerk wel om het gebruik van Fora uit te proberen [/wink] Gerben, helemaal met je eens! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 tis idd huiswerk, maar misschien zijn tips wel handig. en een forum is bedoeld om mensen te helpen en niet te zeggen dat ze zelf hun huiswerk moeten maken :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 [quote:66fb6a4122="watcher46"]tis idd huiswerk, maar misschien zijn tips wel handig. en een forum is bedoeld om mensen te helpen en niet te zeggen dat ze zelf hun huiswerk moeten maken :roll:[/quote:66fb6a4122] Wat vindt je pa ervan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Is dit nou zo moeilijk om zelf te bedenken? http://www.google.nl/search?q=computer+shops+uk En dan gewoon de lijst afgaan, net zolang tot je drie hebt die in NL leveren? Je kunt gebrek aan fantasie ook tot een kunst verheffen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 [quote:c64ac52525]Je kunt gebrek aan fantasie ook tot een kunst verheffen.[/quote:c64ac52525] oe mooi verwoord. bedankt gerben voor het geven van de zoekwoorden :wink: dit was trouwens niet egt voor school, maargoed is niet egt jullie zaak zal ik maar zeggen. 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen