anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Ik downloadde altijd films van internet (ong. 2 jaar geleden) met winMX. Nu wil ik die hobby weer oppakken maar weet niet goed met wat. Ik weet dat bittorrent nu je van het is maar dat werkt bij mij niet helemaal goed. Ik zou eigelijk wat meer willen weten over die nieuwsgroepen? Heeft iemand hier verstand van? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 Daar zijn tegenwoordig hele mooie sites voor gemaakt. Eén daarvan is www.tuts4u.com In het hoofdstukje "Tutorials" vind je uitleg over alles wat met Usenet, FTD en de meest gebruikte newsreaders te maken heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 probeer is DC++ [url]www.dcplusplus.com[/url] Let op je moet zelf ook sharen, maar daarom heet het ook P2P :lol: Als je niet wilt sharen zou je moeten kijken naar Newsgroups. Bij bittorent moet je ook sharen daar geld de regel 1MB sharen is 1MB downloaden als je niks upload ken je ook niet downloaden. it's a simple Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 oke ik ben het gaan proberen bij DC++ omdat die andere site niet werkte (www.tuts4u.com). Nu heb ik nog steeds een probleem. Ik connect wel met een heleboel hub's maar de search doet het niet. Ook als ik "get file list" bij een user klik krijg ik connecting... en daarna connection timeout. Waarna hij direct weer gaat connecten? Ik moet wel ff hierbij vermelden dat ik een speedtouch home adsl isdn modem heb die ik gehackt heb naar een pro versie. Vervolgens op een hub en vanaf daar op m'n computer zit. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 ga naar http://www.whatismyip.com/ ga naar de instellingen van dc++ vink aan active vul daarin de ip die je van de site krijgt en bij de poorten vul je een poort in. Ga naar je router en open de poort die je in heb gevuld. Zie je gebruiksaanwijzing van je modem/router. Als je nog een firewall hebt moet je daar ook de poort open zetten. dan moet het allemaal werken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 Hier vind je alles over nieuwsgroepen >>> http://www.binaries4all.nl/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2005 www.tutorialbase.net . Nog zo'n site met een hoop uitleg over FTD en Usenet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen