anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Hallo, Als ik tijdens het surfen een internet pagina wil openen,opend hij steeds in een middelgroot venster,hoe kan ik dit wijzigen zodat hij steeds direct in een groot venster opend?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 randen uitrekken tot beeldscherm grote en als laatste sluiten na heropenen even op volledig scherm (krijg je als het goed is bij normaal starten een volledig scherm gevuilde ie. bij het openen door een link in nieuwscherm zal je (als het goed is) een bijna volledig scherm moetne zien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Nee deze oplossing werkt niet,als ik bv op startpagina.nl marktplaats open,krijg ik een scherm dat niet het hele scherm vult,kun je dat wel veranderen??ik moet nu steeds op het vierkantje drukken om hem te vergroten! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 [quote:67081e0c7e="johan1"]Nee deze oplossing werkt niet,als ik bv op startpagina.nl marktplaats open,krijg ik een scherm dat niet het hele scherm vult,kun je dat wel veranderen??ik moet nu steeds op het vierkantje drukken om hem te vergroten![/quote:67081e0c7e]dat blijf ik ook doen 1 ie venster open houden. bij volledig scherm even rechtsboven op de dubbel raam klikken hierna met de muis op de rand gaan staan en naar beneden of naar de zijkant slepen dit venster ook sluiten als je nu ie weer opend moet hij nagenoeg beeld vullend zijn en een enkele ruit rechts boven geven deze kan je nu weer veranderen naar volledig scherm (2 ruitjes) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Gebruik hier de zoekfunctie: [i:9f68712c98]maximaliseren, venster, internet explorer[/i:9f68712c98] etc... Gebruik evt. de [url=http://www.jiisoft.com/iemaximizer/]IE New Window Maximizer[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Dat is inderdaad een aardig programma. Ik zal het eens een tijdje proberen, of er geen ongewenste neveneffecten zijn. Tot nu toe loopt die als een speer. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen