anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 In het consumenten programma Radar hebben ze een test gedaan en gevraagt of je krijgt wat je betaald.. http://trosradar.efocus.nl/?pag=5&id=18 dus dan weet je dat ook weer.. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2005 Ik kan er alleen uit lezen dat ze de op 1 na beste scoren wat klachten betreft. Dus of de gebruikers zijn tevreden of ze durven niet te klagen, ze zullen wel tevreden zijn. Verder komen ze niet voor in de top 5 van andere problemen, waar ik opeens de KPNDIRECT niet meer terug zie komen, terwijl hij wel in de top 5 staat wat meeste klagers staat?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Ik heb zelf ook HCC en dat bevalt me prima. Niet alleen het internet zelf maar ook de service van HCC is erg goed :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Het is natuurlijk maar een momentopname: En wat onderzocht is natuurlijk niet het gehele scala van de service dat de provider verleent. Ik weet dat er bij Hcc aardig werd(wordt?) geklaagd over nieuwsserver. Er is een tijd geweest dat emailserver er om de haverklap uitlag. Als toen onderzoek gedaan was zou het best anders uitgevallen kunnen zijn. Is helpdesk hcc echt zo goed?? Het is een hobby computerclub en daar zitten de slimsten en die hebben niets te vragen :wink: Ik ben wel tevreden hoor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2005 h.enk schreef:[quote:ea223794b2]Het is een hobby computerclub en daar zitten de slimsten en die hebben niets te vragen :wink: Ik ben wel tevreden hoor[/quote:ea223794b2]Zo is het maar net, dus waarom zouden we. :wink: Ik heb 1x een probleem gehad in de 7 jaar dat ik HCC heb en ben toen goed geholpen, ik zou 's middags teruggebeld worden en dat hebben ze ook gedaan. :) Ik ben ook een tevreden klant van HCC.. :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen