anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Delen Geplaatst: 20 januari 2005 Ik heb een PC van iemand en ik kan geen internet pagina aansturen. Op naam gaat het niet. Op Ip address wel. Je zou denken dat is de DNS service. nslookup werkt wel goed , resolved gewoon de naam als ik een ipaddress ingeef. Ook op de browser gaat het goed. Firewall en virusscan van XP ( SP2 ) zijn uitgeschakeld en ik heb macafee internet security draaien. Spyware is verwijderd evenals addware. Ik kan ook gewoon naar de DNS van mijn eigen provider pingen .... en ben het spoor bijster ..iemand enig idee. gr Otto Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Installeer Firefox eens en kijk of je dan wel kunt browsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Zal inderdaad eens kijken of een andere browser wel werkt ..overigens heb ik gisteren het systeem aangezet en werkte het allemaal wel ineens. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zulllen we maar zeggen. Overigens ben ik er wel weer achter dat ook XP zo zijn problemen heeft. Ik denk dat een beginner of een leek hier stapelgek van wordt. Ik vond w2k toch zo slecht nog niet. Bedankt voor de tip !!! gr Otto Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen