anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Het tweaken van het systeem met een programma'tje ging goed dus ik had wel vertrouwen in dat het internet ook even zou optimaliseren voor 'xDSL'. Maar nu heb ik vooral bij surfen veel last van sites die blijven hangen op willekeurige momenten. Dan duurt het een minuut voordat de rest van de pagina verschijnt. Ik weet vrijwel zeker dat het door dat programma komt. Helaas heeft het geen 'return to default settings'-optie, dus zit ik met de gebakken peren. Hoe krijg ik XP's internet-instellingen weer normaal? bvd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Sorry, ik dacht dat ik in het internet-forum zat. :oops: Als het verplaatst zou kunnen worden, graag en bedankt. overigens: Ik heb ADSL-basis van HCC. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 Tjee, dat kan echt van alles zijn. Geef eens wat meer info zoals Windows versie e.d. Wat heb je allemaal al gedaan? Probeer anders een herstelpunt terug te zetten van voor je ging tweaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2005 Bedankt voor de tip. Vanwege slechte ervaringen met herstelpunten heb ik Speedguide (tip voor degenen die hetzelfde probleem hebben) geprobeerd die de settings weer goed heeft gemaakt. Het boost je internet niet, maar dat was ook de bedoeling niet deze keer. Gevaarlijk die tweakprogramma's. :-? Maarja ik heb weinig verstand van regedits. :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen