anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Als ik vanaf mijn startpagina naar mijn favorieten ga, dan kom ik op die site. Maar ga ik naar een lnk bijv. een van de links op startpagina.nl dan krijg ik een leeg scherm van internet explorer en blijft de zandloper maar staan. Ik heb win xp met sp2. Kan ik explorer repareren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Scan eens op spyware met bijvoorbeeld Hitman ( www.hitmanpro.nl ). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2005 Geprobeerd. Wel mooi programma, stuurt prima spyscanners aan. Op een paar cookies niks bijzonders gevonden. Het probleem blijft bestaan. Ook links in mijn post worden niet gevolgd. Wordt er wel moe van. Heb je (jullie) nog een andere tip behalve alles formatteren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2005 Probleem opgelost. Ben met systeemherstel suk6vol geweest. Dank voor je tip betreffende Hitman. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen