anoniem Geplaatst: 11 januari 2005 Delen Geplaatst: 11 januari 2005 Ik heb sinds een tijd mn internet connectie weer rechtstreeks met de modem en voorheen had ik er een router tussen alleen wilde hij daarmee niet meer verbinden. In ieder geval nu verbind hij wel maar het gaat nog niet goed. Als ik via een P2P programma aan het downloaden ben en dit duurt meer als ongeveer 10 minuten dan disconnect hij automatisch en kan ik nog 1 keer verbinden waarna hij na 3 minuten weer wegvalt. Dan moet ik opnieuw opstarten om weer op internet te kunnen. Nu is mijn vraag of jullie mij misschien kunnen helpen om dit goed te maken. Mijn provider is HCCnet en ik heb een alcatel speedtouch eternet modem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Vreemd, zo'n probleem had ik ook met mijn router. Het probleem is dat b.v. Emule zoveel sessies open zet, dat de router daarvan op tilt gaat. Zonder router zou je dit probleem niet verwachten. Welk type modem is het? Speedtouch home? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen