anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Delen Geplaatst: 30 december 2004 Sinds enige tijd werk ik met Firefox en ik ben hier zeer tevreden over. Er is alleen 1 probleem met de tijdelijke internetbeststanden. Ik heb in de internet - opties van Windows aangegeven dat deze op een andere partitie moeten komen (E:\internet cache), maar dit werkt niet. Ze worden nog altijd geplaatst in C:\windows/application data\firefox....). Dit verbaast mij, want bij andere browsers die ik hiervoor gebruikte (Netscape en Opera) werkte dit probleemloos. Ik heb ook al gezocht of dit in Firefox \ options kan worden aangepast, maar daar vind ik ook geen oplossing. PaulusP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Die internet opties zijn eigenlijk alleen bedoeld voor internet explorer. In firefox is het ook mogelijk, maar je moet wat meer zelf doen. Op de volgende pagina staat wel aangegeven hoe (5e alinea). http://www.fiveanddime.net/firefox.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Gerben, Bedankt voor je snelle reactie. Als ik heel eerlijk ben, moet ik zeggen dat ik nog niet precies begrijp wat ik waar moet intikken, maar ik zal de betreffende site zelf wat verder bekijken, en wellicht wordt het dan duidelijk. PaulusP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Als url intikken: about:config Rechtsklikken, new, string Intikken: browser.cache.disk.parent_directory Ok klikken Dubbelklikken op de regel met de naam hierboven Directory invullen. Firefox afsluiten en opnieuw starten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2004 Gerben, Jouw handleiding werkt perfect! Ik heb het gelijk uitgeprint, zodat ik bij een eventuele herinstallatie etc. deze informatie bij de hand zal hebben. Hartelijk dank hiervoor. PaulusP Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen