anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Delen Geplaatst: 28 december 2004 Hallo Telkens als ik internet aanzet gooit mijn modem me na +/-50minuten vh internet af voor +/-10 seconden, daarna gaat het weer verder. Mijn probleem is dat ik nogal veel download, en als ik iets d/l en het inet stopt, is de download weg :evil: . Ik weet niet hoe het komt (miss niet modem maar iets anders??) Ik gebruik een [b:a6e7def23d]Zyxel Prestige 650 R31[/b:a6e7def23d]. Op t inet had ik gelezen dat meer mensen dit probleem hadden met zyxel en die hadden de firmware geupdate. BIj mij heeft dat niet geholpen :x . Ik heb al een uitgebreide mailwisseling met [b:a6e7def23d]Deamon[/b:a6e7def23d] gehad en die zegt dat het aan mijn firewall ligt en dat ik poorten moet openzetten oid. Nou was dat al ingesteld en sterker: [b:a6e7def23d]Het heeft een half jaar lang GOED gefunctioneerd!!![/b:a6e7def23d] Zo, een lang verhaal, ik hoop dat iemand een oplossing weet. Provider Deamon Modem Zyxel 650 R31 OS Win 98se Firewall Zonealarm gratis en Norton antivir Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 misschien de optie "dial on demand" rot, effe checken vh modem (als ie het heeft). neem anders een dl-manger die ondebroken dl doorzet na verbreken verbinding... er is genoeg --> Google of: gaat de virusscanner elke 50 minuten wat doen en gooit ie even de poorten dicht? Geen spyware? Hitman pro effe gebruiken, zeer uigebreid. enzovoort check je systeem op dit soort zaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2004 eeeh hoe check je dat? :-? Ik heb mijn sys al gecheckt op virussen met norton antivir, adaware se en spybot maar probeer het wel met hitman ook nog :P Zal ff kijken voor de firewall Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2004 [quote:46cd3c572d="FTI"]eeeh hoe check je dat? :-? Bedankt![/quote:46cd3c572d] 1. handleiding ... 2. modem via browser te benaderen? 3. faq op internet 4. helpdesk fabrikant Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen