Ga naar inhoud

Te duur internet

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb nu internet via adsl van KPN en HCCNET voor bijna € 50 pm. en ik moet helaas een stapje terug en snijden in de kosten. Overstappen naar een ander adslboer kan niet, je bent dan of 6 weken zonder of je betaaldt downgrade aan zowel KPN als HCC. Enige alternatief is dus de kabel van Casema, die levert voor € 20 ( halfjaar €10) een snelheid van 850/260. Nu heb ik een paar vraagjes: Is de Casemaverbinding stabiel? ( Vroeger was het en zooitje daar) Opzeggen van mijn ADSL, moet je dan alleen KPN of of ook HCC opzeggen en weet iemand of het stilzwijgend weer een jaar verdergaat? BVD
Link naar reactie
[quote:6ea74b4aac="j.simmer"] Opzeggen van mijn ADSL, moet je dan alleen KPN of of ook HCC opzeggen en weet iemand of het stilzwijgend weer een jaar verdergaat? BVD[/quote:6ea74b4aac] [url=http://www.hccnet.nl/hccnet/index.cfm?fuseaction=home.showPagina&pagina_id=1142]Algemene voorwaarden HCC-NET[/url] Zie artikel 12 van de voorwaarden, De overeenkomst wordt jaarlijks stilzwijgend voor een jaar verlengd behalve als je een maand van te voren opzegd. Dus als je te laat met opzeggen bent, moet je gewoon weer een heel jaar blijven. :(
Link naar reactie
Van Casema heb ik goede en slechte verhalen gehoord. Ik ken mensen die tevreden zijn over de verbinding en mensen die het niet zijn. Je zal met je verbinding een beetje mazzel moeten hebben. Verder is de service van Casema om te huilen. Is het niet zo dat je voor de overstap van ADSL niet meer 6 weken hoeft te wachten? Zolang je maar niet naar het BBned of Versatel netwerk overstapt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...