anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Delen Geplaatst: 28 december 2004 Hallo, ik heb nu internet via adsl van KPN en HCCNET voor bijna € 50 pm. en ik moet helaas een stapje terug en snijden in de kosten. Overstappen naar een ander adslboer kan niet, je bent dan of 6 weken zonder of je betaaldt downgrade aan zowel KPN als HCC. Enige alternatief is dus de kabel van Casema, die levert voor € 20 ( halfjaar €10) een snelheid van 850/260. Nu heb ik een paar vraagjes: Is de Casemaverbinding stabiel? ( Vroeger was het en zooitje daar) Opzeggen van mijn ADSL, moet je dan alleen KPN of of ook HCC opzeggen en weet iemand of het stilzwijgend weer een jaar verdergaat? BVD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 [quote:8bd7bf063f="j.simmer"] Is de Casemaverbinding stabiel? ( Vroeger was het en zooitje daar) [/quote:8bd7bf063f] Bij m'n ouders thuis in Den Haag hebben ze ook Casema Midi: ze hebben geen last van disconnects en de snelheid is stabiel en goed (heb die oudjes ook ff uitgelegd hoe ze BitTorrent moeten gebruiken :P) . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2004 [quote:6ea74b4aac="j.simmer"] Opzeggen van mijn ADSL, moet je dan alleen KPN of of ook HCC opzeggen en weet iemand of het stilzwijgend weer een jaar verdergaat? BVD[/quote:6ea74b4aac] [url=http://www.hccnet.nl/hccnet/index.cfm?fuseaction=home.showPagina&pagina_id=1142]Algemene voorwaarden HCC-NET[/url] Zie artikel 12 van de voorwaarden, De overeenkomst wordt jaarlijks stilzwijgend voor een jaar verlengd behalve als je een maand van te voren opzegd. Dus als je te laat met opzeggen bent, moet je gewoon weer een heel jaar blijven. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2004 Van Casema heb ik goede en slechte verhalen gehoord. Ik ken mensen die tevreden zijn over de verbinding en mensen die het niet zijn. Je zal met je verbinding een beetje mazzel moeten hebben. Verder is de service van Casema om te huilen. Is het niet zo dat je voor de overstap van ADSL niet meer 6 weken hoeft te wachten? Zolang je maar niet naar het BBned of Versatel netwerk overstapt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen