Ga naar inhoud

Gebruikers weghalen in msn

anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c51dd023c6="lion"]Heeft ook mijn belangstelling. De (gebruiker)gegevens zijn (bij WinME) terug te vinden in een numerieke mapstructuur onder Windows\Application Data\Microsoft\MSN Messenger. In XP heb ik 't nog niet onderzocht. Of die hele map "ongestraft" is te verwijderen: ik weet 't niet.....[/quote:c51dd023c6] Ik heb de map MSN Messenger onder Applications Data leeg gemaakt, zonder resultaat.
Link naar reactie
Zoek op je harde schijf naar de (verborgen) mappen genaamd 'Credentials', te vinden in de directory '\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft' en/of de directory '\Documents and Settings\<gebruikersnaam.\Local Settings\Application Data\Microsoft'. Gooi deze map(pen) Credentials in je prullenbak en start opnieuw op. De map(pen) Credentials zal/zullen opnieuw aangemaakt worden door WinXP, maar nu zonder de e-mailadressen van de MSN-gebruikers.
Link naar reactie
[quote:fff79ba34b="Obi-wan-kenobi"]Zoek op je harde schijf naar de (verborgen) mappen genaamd 'Credentials', te vinden in de directory '\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft' en/of de directory '\Documents and Settings\<gebruikersnaam.\Local Settings\Application Data\Microsoft'. Gooi deze map(pen) Credentials in je prullenbak en start opnieuw op. De map(pen) Credentials zal/zullen opnieuw aangemaakt worden door WinXP, maar nu zonder de e-mailadressen van de MSN-gebruikers.[/quote:fff79ba34b]Die map is bij mij zowiezo al leeg, behalve dat er een submap [i:fff79ba34b]S-1-5-21-789336058-1957994488-1417001333-1003[/i:fff79ba34b] in zit.
Link naar reactie
[quote:e0bfabf6f8="Henk Bakker"] Dit laatste ("control userpasswords2") werkt niet bij mij! Windows zegt het bestand niet te kunnen vinden. Misschien in XP Pro? [/quote:e0bfabf6f8] Dat werkt bij mij idd. ook hier in WinXP Pro (aangelogd als administrator). Is ook een nettere oplossing, je kunt dan zelf selecteren welke MSN-adressen je weg wilt mikken.
Link naar reactie
[quote:5b151f0e00="Henk Bakker"]Dit laatste ("control userpasswords2") werkt niet bij mij! Windows zegt het bestand niet te kunnen vinden. Misschien in XP Pro?[/quote:5b151f0e00] Inderdaad dit betreft XP pro. Onder home moet je daarvoor naar start -> configuratiescherm -> gebruikers (geloof ik) Gebruik dus onder xp home altijd configuratiescherm en onder pro userpasswords2
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...