anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Delen Geplaatst: 14 december 2004 Probleem: De meeste filmpjes op internet kan ik gewoon zien, bijv. van Nova en Netwerk. Maar andere, zoals livedebatten van de Tweede Kamer, en de webcam van Desmet Live, niet. Dit bericht verschijnt dan: "Windows Media Player cannot play this file." Kiezen voor realplayer kan dan niet. Wat kan de oorzaak zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Het zou het ontbreken van de juiste codecs kunnen zijn. Installeer deze eens: http://www.free-codecs.com/download/Codec_Pack_All_in_1.htm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Scan voor de zekerheid na het installeren van zo'n codec pack wel op toegevoegde spyware. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Als ik bovenstaande package installeer krijg ik dit bericht: "De volgende systeembestanden zijn vervangen door oudere versies door een programma dat u onlangs hebt uitgevoerd. Deze bestanden zijn momenteel in gebruik en kunnen niet automatisch worden gerepareerd. Windows wordt mogelijk pas correct uitgevoerd nadat u alle programma's hebt afgesloten en Windows opnieuw hebt gestart, zodat deze bestanden automatisch gerepareerd kunnen worden." Het gaat om dit bestand: C:\Windows\System\dinput.dll Echter bij opnieuw opstarten is het probleem niet opgelost, ik kan nog steeds geen livedebatten van de Tweede Kamer zien. Weet iemand raad? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen