anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Delen Geplaatst: 13 december 2004 hellup ik heb bitornado heb de poorten 6881 t/m 6889 open gezet in mijn router en bij bit tornado ingesteld dat hij deze moest gebruiken. normaal gesproken als ik iets download gewoon van een site gaat dit met 120 kb/sec maar bit tornado komt niet hoger dan 40 heel soms komt hij bij de 50- 60 kb/ sec maar dan is hij weer heel senl terug bij 30-40 is dit normaal? of is hier iets tegen te doen? alvast bedankt Mini Me Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2004 Ik had ook het probleem dat BT niet erg snel was. Nu gaat BT via de poorten 49152-65535, en het werkt als 'n trein. Is misschien het proberen waard voor je :) Is touwens de status bol wel groen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2004 mijn status bol is in ht begin heel even geel (halve min ofzow) en daarna is hij groen jah zijn dat 2 poorten of ook alle poorten die ertussen zitten? want als ik la die poorten open moet zetten ben ik wel ff bezig in de router :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 [quote:f4dc854c0d="Mini Me"]zijn dat 2 poorten of ook alle poorten die ertussen zitten? want als ik la die poorten open moet zetten ben ik wel ff bezig in de router :P[/quote:f4dc854c0d] Ook alle poorten die er tussen zitten. Heb je niet de mogelijkheid om een reeks open te zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Azereus heeft genoeg aan één poort... Het poortnummer zal niet veel uitmaken in principe, maar je kunt het proberen. Een grote reeks openzetten heeft in ieder geval _geen_ nut, dan kan je alleen veel downloads parallel laten lopen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen