anoniem Geplaatst: 11 december 2004 Delen Geplaatst: 11 december 2004 mijn zuster is nogal verslaafd aan chatten en omdat mijn vader vind dat ze soms nogal ver Gaat (tot 4 uur snachts chatten, roepen als ze eraf moet enz...) heeft mijn vader aan mij gevraagd om de chatsite waar ze steeds opzit te blokkeren, en omdat ik nog niet doodwil zou ik dit graag doen met een soort programma dan een soort foutmelding of dergelijke geeft wanneer je er naar toe wil, suggesties BLOKKEREN IN INTERNETOPTIES BEHOORT DUS NIET TOT DE MOGELIJKHEDEN Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2004 Zit je achter een router? Die heeft normaal gesproken de mogelijkheid om bepaalde inhoud te blokkeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2004 ja ik zit achter een router Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2004 ik heb ondertussen de oplossing gevonden mocht iemand ze willen weten hier is degene die echt waar perfect is open met de kladblok de volgende file c:windows\system32\drivers\etc ( etc is een mapnaam!!!) in deze map staat een file die "hosts" noemt je tip gewoon inder het voorbeeld dat er al staat 127.0.0.1 (dan een tabje) en dan de naam van de website BV 127.0.0.1 www.google.be in dit geval blokkeer je dus de website www.google.be Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 Hoe slim is je zuster? Wees niet verbaasd als ze er binnen de kortste keren achter is. Misschien leest ze dit zelfs wel stiekem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 zoooooooo slim is ze niet maar eigelijk is het probleem nog niet helemaal opgelost, ze gaat de chatroom binnen via yahoo messenger, en blijkbaar help het niet de website van de chatroom te blokkeren (chat.yahoo.com) is er iemand die yahoo heeft en mij een ip adres e.d. kan doorgeven??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 [url=http://www.snapfiles.com/get/iprotectyou.html]IprotectYou[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen