anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Delen Geplaatst: 7 december 2004 eej :D hoe kan ik bij een telefoonmodem (56k) voor de pc testen of die niet kapot is Alle instellingen staan goed,driver goed geinstalled enzo,maar toch geen internet en email :-? dus ik denk dat die modem is overleden,maar hoe weet ik het zeker? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 Vanzelfsprekend is een pc geen test systeem, maar je kunt een goede indruk krijgen van de eventuele werking van een dergelijk modem: als je alles inderdaad volgens de gebruiksaanwijzing hebt geinstalleerd en het besturings-systeem geeft aan dat het apparaat (het modem) goed is geinstalleerd en toch niet functioneert, dan eens proberen in een ander pc waar een (ander) modem goed werkt. Let eens op de instellingen van het besturings-systeem ten aanzien van beide; daar moet veel overeenkomst in zitten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Telefoonlijn erin > Configuratie scherm>Telefoon en modeminstellingen en dan daar modem selecteren en geavanceerd kiezen.Dan diagnose draaien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 Of via Hyperterminal een paar simpele AT commando's naar je modem sturen. Kijk hier anders eens: http://www.modemsite.com/56k/trouble.asp Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2004 ok,ga ik testen :wink: bedankt al zover voor de reacties :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen