Ga naar inhoud

Chello Quickfix

anoniem

Aanbevolen berichten

Leek me wel handig om chello quickfix te installeren. Even klikken en vervolgens verschijnt even "loading" in beeld. Chello belooft mij dat ik vervolgens stap voor stap door de installatieprocedure geloodst wordt. Er gebeurt echter niets. Dan maar even gevraagd aan Chello. Het antwoord luidt: "U geeft aan een probleem met Explorer te hebben. Neem contact op met Microsoft". Dit vind ik een waardeloos antwoord. Nooit enig probleem met Explorer gehad. Misschien dat een forumlid me wel een zinnig antwoord kan geven.
Link naar reactie
[quote:e14a2051f6="Kloris"]Leek me wel handig om chello quickfix te installeren. Even klikken en vervolgens verschijnt even "loading" in beeld. Chello belooft mij dat ik vervolgens stap voor stap door de installatieprocedure geloodst wordt. Er gebeurt echter niets. Dan maar even gevraagd aan Chello. Het antwoord luidt: "U geeft aan een probleem met Explorer te hebben. Neem contact op met Microsoft". Dit vind ik een waardeloos antwoord. Nooit enig probleem met Explorer gehad. Misschien dat een forumlid me wel een zinnig antwoord kan geven.[/quote:e14a2051f6] Dit is mij ook overkomen met chello quickfix te installeren. Het zelfde verhaal als jij, ik heb zelfs het forum van Chelle om hulp gevraagd en zelfs een email naar Chello gedaan. Niets helpt!!! Soms denk ik "wat een FLUT Provider". Lucia
Link naar reactie
Maar waarom zou je dat programma willen installeren?? Vindt het een waardeloos progje, om je verbinding te kunnen behouden. Ik gebruik het niet, is mijn verbinding er niet, gewoon rebooten van de kabel modem doet al wonder. En UPC kan erg waardeloos zijn in dit soort vraag en antwoorden, maar qua snelheid voor de prijs is ie niet verkeerd hoor, alleen de laatste tijd wordt er wat meer gehamerd over limieten :evil: Hopo
Link naar reactie
Dit helpt net als vele voor mij de gebruiker ook niet, maar ik heb wel een opmerking aan die gebruikers die quickfix maar waardeloos vinden. Er zijn vele gebruikers onder ons die niet de knowhow hebben en (vaak) ook niet begrijpen waarom een bepaald iets NIET werkt. Chello heeft voor hun quickfix in het leven geroepen. Er zijn een aantal redenen waarom dit programmatje niet zou werken: 1. De gebruiker heeft een eigen netwerk opgebouwd, kan mij indenken dat dit niet ondersteund zou worden door quickfix. 2. Er wordt een ander OS en/of browser en/of mailprogramma gebruikt door de gebruiker. Waarschijnlijk gaat quickfix (dus Chello) uit van de algemene deler en zal hier Windows X en misschien ook IE voor gebruiken. 3. ... Er zijn vast meer redenen te bedenken Dan de helpdesk... Ik heb te horen gekregen (of het klopt durf ik niets onder te verwedden) dat de helpdesk bestaat uit een aantal mensen, die vooral uit studenten gekozen worden. Dus wat ik hieruit begrijp is dat er een aantal van hen waarschijnlijk gewoon een lijstje aframmelen en aan de hand van dit lijstje zullen bepalen wie of waar het probleem zal liggen. Dit is niet de schuld van de helpdesk, maar meer een probleem van Chello. Er zullen eerst nog een groot aantal problemen intern moeten worden opgelost voor we de schuld bij die helpdesk kunnen leggen, want ook zij zijn maar een ondergeschoven kindje. Want zeg nou eerlijk wat zal er belangrijker voor een organisatie zijn? Winst maken of gebruikers gelukkig maken? Ik denk dat de TS beter gewoon een bericht richting Radar, en/of consumentenbond kan laten gaan met daarin een omschrijving van dit probleem. Want wees nou eerlijk... Geilen we niet allemaal op dat soort "reality-TV" toestanden waar een leverancier op zijn nummer gezet wordt. [b:b887e7d831]BrigitteW[/b:b887e7d831] voor je wat zeg... Ik had een abonnement bij Chello (zelfs voor enige jaren) , maar sinds een maand over naar ADSL. De reden dat ik ben weggegaan is het laatste modem, wat te veel eisen ging stellen aan mijn kabelaansluiting.
Link naar reactie
Sluit me aan bij reactie van J. de Boer. Overigens zou ik hier op een niet kwaad bedoelde wijze kenbaar willen maken dat ik 't zou waarderen als de heer Plextor zich van alle ongenuaceerd commentaar zou willen onthouden (niemand die er iets aan heeft...) en in plaats hiervan wat zinvollere info zou kunnen verzorgen.... Misschien een goed voornemen voor 2005....?? :wink: Groet, Ton
Link naar reactie
Klopt. Maar Lucia1 vroeg of iemand haar het programma wil toezenden. Wel, als het bij het rechtstreekse gedownloade programma van Chello om de een of andere duistere reden niet lukt om het te installeren (ik begrijp uit de discussie dat het downloaden op zich wel lukte), vraag ik mij af of men met een toegezonden versie van iemand anders wel succes zal hebben.
Link naar reactie
Kloris, Wat J. de Boer schrijft is correct! Of je 't programma nou bij Chello download of ergens anders vandaan haalt is om het even. Het werkelijke probleem scheen, voor zover ik en anderen hebben begrepen, te liggen bij het installeren...... Ik hoop echter dat de boodschap wat duidelijk is geworden: QuickFix heeft geen toegevoegde waarde, of, zoals iemand opmerkte: het is hetzelfde als een gebruiksaanwijzing bij een hamer voegen.... Groet, Ton
Link naar reactie
[quote:8527d27b3f="Kloris"]Is er iemand, die Quickfix wel heeft geinstalleerd en daar ervaringen mee heeft?[/quote:8527d27b3f] Ik heb Quickfix kunnen installeren in Windows XP Home SP1, met het systeembeheerders account, waarbij in Internet Explorer de beveiligingsinstelling ActiveX besturingselementen met handtekening downloaden, staat op Vragen. Als je de dialoog: Wilt u http://quickfix2.chello.nl/quickfix2/asp/launchapp.cab installeren en uitvoeren, getekend op 5-12-2003 13:10 en gedistribueerd door chello breedband nv enzovoorts, wordt beantwoord met Ja, dan wordt Chello Quickfix geïnstalleerd. Ik heb met dit programma zelf echter geen ervaring, want als je het programma start en wilt gebruiken, moet je eerst je profiel invullen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...