anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Delen Geplaatst: 4 december 2004 Wie kan me vertellen waar 't aan ligt dat op bepaalde sites rode kruisjes zichtbaar zijn, waar eigenlijk afbeeldingen horen te staan? Dit gebeurt bij zowel internet (internet explorer 6.0) als e-mail Outlook express). Ligt dit aan het geheugen van de computer of ...? Besturing Windows XP zonder SP2. Alvast bedankt. Jan Smolders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Download de nieuwste Java, hier: www.java.com/en/download/windows_automatic.jsp - 14k grtz Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Kan ook een flash site zijn. http://www.macromedia.com/flash/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 ga naar start/zoeken/alle bestanden en mappen. vul daar in [hosts] en verwijder alle hosts die er staan. behalve die aan je eventuele[kazaa hangt] en die aan progjes zitten zoals spybot. het levert je zeker minder kruisjes op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2004 Ik heb hetzelfde probleem. Ik draai (hier) Windows 2000 Pro SP4, en heb de IE6 SP1 erop staan. Nu laat ie bij bijvoorbeeld hotmail geen GIF plaatjes zien, maar witte hokjes met rode kruisjes. Afbeeldingen weergeven staat aangevinkt, ik heb IE al opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Ik heb ook Firefox erop staan, maar MSN Messenger lijkt vast verbonden aan IE. Dus deze heb ik ook zo nu en dan nog nodig. Ik heb gezocht naar hosts bestanden, en er kwamen slechts 2 'voorbeeld'-bestanden naar voren (ontdekt na openen met kladblok). Java had ik al, maar heb ik ook opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat. Flash heb ik ook, maar dat is het niet. Opmerkelijk is dat GIF bestanden die op de harde schijf staat wél worden weergegeven, bij internetpagina's is te zien dat er '(xxx items over) Bezig met downloaden van afbeelding: http://..........gif...' Na ca. een minuut komen er witte vlakjes met rode kruisjes op de plaats waar de afbeeldingen horen. Wie weet er nog een oplossing/oorzaak? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2004 Ik herken het probleem voor een deel. Ik kom het nog weleens tegen als een site moeilijk te bereiken is. Er volgt een zogenaamde "timeout" (het duurt te lang) en het downloaden van de site wordt verbroken. Hier kun je weinig aan doen. Dit heeft meer met de capaciteit van de aanbieder te maken. Soms wel Vernieuwen helpen. De reeds gedwonloaden plaatjes worden dan uit de cache (geheugen/harde schijf van de computer) gehaalt, waardoor er meer tijd overblijft voor de overige plaatjes. Voor de duidelijkheid, dit kan een oorzaak zijn, maar er kan ook wat anders aan de hand zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2004 Een time-out is het niet; zoals ik al meldde heb ik ook firefox erop staan, en daar werkt alles vlekkeloos. Het ligt ook niet aan de snelheid van de sites; alles wordt vlot geladen, alleen de plaatjes niet. Oh ja, de cache had ik ook al (herhaaldelijk) leeggegooid, aangezien daar ook het probleem had kunnen liggen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 heb ik ook regelmatig. Ik denk dat het toch ergens aan het downloaden van de plaatjes ligt. Toen ik vroeger nog inbelverbinding had, had ik die witte vakjes met rode kruisjes ook in mn mail staan. K vind dit ook een zeer irritant probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 Misschien ten overvloede, maar een volle cache wil nog wel eens de oorzaak zijn. Doet dit fenomeen zich ook voor bij een lege cache?? Loop dit soort zaken nog eens na + de geavanceerde instellngen van IE. Als ook dit niet helpt, probeer dan de truc welke M$ zelf in z'n KB heeft staan v.w.b. een corrupte Internet cache: Extra / Internet-opties / Tijdelijke Internet bestanden / Instellingen / Map verplaatsen. Zet die map (tijdelijk) "ergens anders" neer. Verwijder de oorspronkelijke map Temp Internet Files en evt. onderliggende structuur. Dit kan nu veilig, want hij is niet meer in gebruik. Herhaal dit spelletje (Map verplaatsen), maar zorg dat je de oorsponkelijke locatie opgeeft. Er wordt nu weer een "verse" map "Tijdelijke Internet bestanden" of "Temporary Internet files" aangemaakt. Vergeet niet de eerder aangemaakte weer verwijderen.... Suc6, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2004 Bovenstaande berichten heb ik allemaal uitgevoerd. Helaas zonder succes. Als ik de pagina van www.computertotaal.nl open zie ik bovenaan rechts in het beeld, 'bewerking afgebroken', evenals midden in de pagina. Hier moeten volgens mij advertenties staan. Als ik e-mail krijg waar ik door moet klikken naar een andere site, dan lukt dit soms niet. Er volgt een pagina 'deze pagina kan niet weergegeven worden'. Ook in de e-mail-berichten zelf zijn er afbeeldingen niet zichtbaar en komt er een rood kruisje. Ligt dit mischien aan de browserinstelling of de e-mail-instelling? Of heeft dit iets met veiligheid te maken? Aan de snelheid van mijn verbinding kan het volgens mij niet liggen, ik heb ADSL comfort van Planet. Wie weet raad? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Misschien staat je Beveiliging niveau te hoog. Anders kijk hier even rond: http://support.microsoft.com/?kbid=283807 succ6 Falco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Ook dat helpt niet. Ik heb alles op het laagste risico gezet en nog zie ik die rode kruisjes. Verder heb ik op de site van Microsoft gekeken en de tips uitgevoerd. Helaas zonder resultaat. Waar zou dit nog meer aan kunnen liggen? Vriendelijk groetend, Jan Smolders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 open je hosts. eens? win xp: start/uitvoeren type: notepad C:\WINdows\system32\drivers\etc\hosts. <ok> als er meer dan 10 regels 127.0.0.1 zijn komt het zeker daardoor, anders moeten we ff verder zoeken, Met het programmaatje Kladblok van Windows kun je alles wat na # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost staat verwijderen. Alles werkt dan weer. Met dank aan Webspider. Vriendelijk groetend, Jan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen