Ga naar inhoud

Speedlinq

anoniem

Aanbevolen berichten

heeft iemand dat van jullie? Ik ga nu namelijk echt ander internet nemen. Ik zit te twijfelen tussen 4096 en 8064. Iemand ervaring mee wat te snelheden zijn. Ziet er goedkoop en snel uit. Iemand zei wel dat je bij adsl nog aanmeld kosten ofzo moet betalen. Ik heb nu kabel van @home, moet ik als ik dan adsl nemen ook de kabel naar mijn pc etc veranderen of kan ik gewoon dezelfde gebruiken? [url]http://www.speedlinq.nl/php/product.php[/url]
Link naar reactie
[color=red:220ed3164c][/color:220ed3164c]aanvulling. ik heb het even gelezen stom had ik eerst even moeten doen maar kheb er overheen gelezen. nu het volgende: als je @home breedband hebt heb je een download snelheid van 4000kbps wat neerkomt op [ongeveer ]echte download snelheid van 500 kb per sec.dat voor 47,95 p/m. als ik nu op je linksite kijk; [pakket 1] 4096kbps.dus ook zo rond de 500 kb download snelheid waarvan de upload 1024kbps is dus 126 kb de kosten daarvan zijn 45,-p/m [pakket 2] 8064kbps dat is dus rond de 1000kb[1mb] download en een upload eveneens van 1024/126kb dus voor 55,-p/m dan heb je dus voor 7 euro meer per maand de dubbele snelheid dan bij @home:dus als geld geen bezwaar is: kies ik voor die van 55 euro per maand. en ja je krijgt een ander modem die je dus ook weer moet aansluiten maar dat lijkt me geen probeem. sukses.
Link naar reactie
Wat er meestal aangegeven word, is de teoretische maximum snelheid. Je ben al spekkoper als je boven de 80% zit. Ik haal hier met mijn chello plus tussen de 540 en 550KB/ps(en redelijk constant). Uiterlijk 1 januari word de snelheid hier ook 8mbit. Kosten voor mijn abo bijna 80 pleuro. Dus in verhouding met @Home redelijk duur. Als je verder altijd of meestal tevreden was, zou ik blijven zitten. Je weet nu wat je hebt toch?
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...