anoniem Geplaatst: 2 december 2004 Delen Geplaatst: 2 december 2004 Met Skype kun je andere gebruikers online gratis bellen. Tegenwoordig is het met hun dienst Skype Out ook mogelijk om vanaf je pc te bellen naar een normaal telefoontoestel. Uiteraard is dit wel tegen betaling, maar de tarieven zijn voor internationaal gebruik erg aantrekkelijk. Heeft er iemand ervaring met deze Skype Out dienst? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2004 In één van de laatste computerbladen staat een recensie van Skype incl. het out verhaal. Kan alleen niet op de naam van het blad komen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2004 Ja werkt prima.. had bij mn plantronics headset 2 euro tegoed gekregen. Je moet alleen niet naar mobiele nummers bellen want dan gaat je tegoed heel erg snel op. Voor de rest prima kwaliteit als ik bel naar iemand zn huisnummer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2004 Dankjewel Oeroe voor je antwoord. Ik heb nu een Premium Stereo USB Headset 3.0 gekocht van Logitech. Schijnt een goede te zijn. Ik wil SkypeOut hooguit gebruiken voor het bellen naar America (ook mobiel) maar voor Amerikaanse mobiele nummers houden ze ook $0,02 aan. Dus dat is erg goedkoop. Merk je nog een tijdsverschil tussen het praten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2004 Nee dat is me niet echt opgemerkt omdat ik gewoon alleen in NL heb gebeld. Heb niet zo veel kennisen in het buitenland :P :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen