anoniem Geplaatst: 30 november 2004 Delen Geplaatst: 30 november 2004 Hallo forummers. Misschien is deze vraag al een keer eerder gesteld, maar dan kan ik hem niet vinden. ik ben op zoek naar programma's om p2p te downloaden zonder spyware en die meuk die daar bij komt. Ik heb al azareus, maar die heeft niet altijd alles, haal de torrents bij suprnova. Ik zie het wel, bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2004 http://home.zonnet.nl/dijkema3 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2004 Emule Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2004 En ik zweer bij WinMX. Zie [url=www.winmx.com]deze website[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 Ik heb edonkey momenteel in gebruik maar ik vind hem erg traag. Ik ben nog helemaal niet boven de 20kb/s uitgekomen en zit zelfs het meest onder de 10 terwijl mn upload wel de hele tijd maximaal staat. En als je sneller upload zou je ook sneller kunnen downloaden. Zal wel maar vind het nu nog niet erg eerlijk anders. Is emule misschien beter dan edonkey?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2004 [quote:5235d191fb="thijs1981"]Is emule misschien beter dan edonkey??[/quote:5235d191fb] Helaas is Emule gebaseerd op hetzelfde idee als Edonkey: Hoe meer je upload, hoe hoger de downloadsnelheid. Daarom zweer ik ook bij Usenet :P Superhoge snelheden, maar heeft ook weer een nadeel, je moet namelijk wachten totdat iemand het gevraagde post. Groetjes van Jan Willem Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen