anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Delen Geplaatst: 29 november 2004 Hoi Firefox is een goede browser, maar ik loop steeds tegen het probleem op dat Java niet herkend wordt. Na het downloaden van de laatste versie van JRE (0.6) ging het even goed, Nu is het weer mis, ik krijg alle sites welliswaar op mijn scherm maar bijv Zdnet of Weather.com komen slecht over. Weet iemand een oplossing? Dirk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Is mij ook eens overkomen toen ik Java probeerde te installeren terwijl ik als niet-beheerder was ingelogd; misschien heb je dus geen beheerrechten? Inloggen als admin? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2004 Hoi In het control panel van JAVA Is het mogelijk om JRE 1.4_06 in te schakelen voor IE, Netscape >6 of Mozilla >1.1 . Firefox staat er niet bij en daar werkt JAVA dus ook niet meer. Met als gevolg dat nog al wat sites niet goed meer worden weergegeven. Zou SUN meewerken met MS in diens gevecht tegen Firefox of zou het gewoon slordigheid zijn? Dirk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2004 Aangezien ik ook Firefox 1.0 heb en bij mij Java wel werkt, denk ik dat het aan jouw specifieke situatie moet liggen. Als je nu eens Java helemaal deinstaleert en dan een website opent waar Java voor nodig is? Dan zoekt FF als het goed is zelf de juiste versie van de Java-plugin op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 Na het instaleren van MSN 7 werkt alles weer zoals het hoort. Ik zie geen verband maar het doet er ook niet toe. Als het maar werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen