anoniem Geplaatst: 27 november 2004 Delen Geplaatst: 27 november 2004 Ok het probleem is dat als ik op een pagina zit, maakt niet uit welke, de pagina om de paar sec vernieuwd word. Ik word namalijk gek van dat klik geluid, dus kan ik er wat aan doen zoals het stoppen van het vernieuwen of in ieder geval het geluid ervan uitzetten?? *Edit* ok ik heb het geluid gevonden gelukkig maar ik wil nu nog weten of ik dat vernieuwen niet kan uitzetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Je zou kunnen kijken bij "internet opties" dan "tijdelijke internet bestanden" -> "instellingen" staat er "wanneer moet er op nieuwe pagina's worden gecontroleerd" Misschien kan je daar ff wat mee spelen. Bij mij staat het overigens op automatisch Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 ik heb alle opties (nooit, automatisch, bij bezoek pagina en als browser word gestart) maar helaas geen resultaat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen