anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 Ik wilde via een site een programma downloaden. Kreeg de mededeling "niet gemachtigd deze pagina te bekijken" Weet iemand wat er aan de hand is? het is vlgs mij een openbare site zoals EZbackitup. Bemerkt dat genoemde kreet meer voorkomt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Welke site en wat wilde je downen? (+ links als dat kan) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 een backup-programma EZbackitup, bijvoorbeeld van site www.snapfiles.com. Ook andere sites doen hetzelfde. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Het gaat simpelweg om een fout op de server, de webmaster heeft de permissions van het te downloaden bestand verkeerd in gesteld... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 en nu? Blijkbaar zijn er veel webmasters die dat doen. Ik kom e.e.a. op verschillende sites tegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 november 2004 Je kan daar zelf niets aan doen, neem best contact op met de webmaster. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 Ik heb ontdekt na veel gezoek, waardoor het wordt veroorzaakt. Ik heb nl ook Spywareblaster actief. Na stopzetting hiervan en tijdelijk uitschakelen van ZoneA, werkte het wel. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 Vreemd :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 achteraf blijkt het niet zo vreemd te zijn, want als ik naar een bepaalde site ga zoals KPN en ik wil details zien dan moet ik eerst ZA even uitzetten en daarna restarten en dan ontvang ik details. Na een opmerking richting KPN, kreeg ik ook een e-mail van die strekking. Toen ik mij die mail herinnerde heb ik het uitgeprobeerd met succes. Daarbij kent Spy Sweeper b.v. een aantal "strenge shields" op diverse niveaux en dat belemmert eveneens. Ik meld dit voor het geval andere vraagstellers dit probleem ook zouden kunnen hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen