anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 Hallo allen, Ik ben bezig met een verhuizing. Alles is geregeld, telefoonlijn voor ADSL, alleen moet het 22 dagen duren voordat ik dat internet heb. Waarom moet het zo lang duren?!? Het is toch gewoon maar een denkbeeldige schakelaar omzetten, of vergis ik me nu? Groeten Sootyhippo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Helaas, het duurt echt lang.. ik ben ook net verhuisd, maar nog steeds geen internet... duurt nog een week of twee is mij vandaag verteld.. en ik heb het vier a vijf weken geleden al aangevraagd. Zodra ik dan het 'doe-het-zelf pakket' in huis heb moet het nog 7 (!) dagen duren voor de verbinding echt werkt. Ik denk trouwens ook dat het een handeling is van een paar minuten, maar dat zal dan wel anders zijn... :-? Is er hier iemand die precies weet hoe dat nu in de praktijk gaat? wellicht iemand die op de betreffende afdeling van de KPN werkt toevallig? :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Bij mijn verhuizing ging het een stuk sneller. Ik verwachtte ook een lange duur voor het aansluiten, maar binnen een week lag het doe-het-zelf pakket al klaar en was de aansluiting geregeld! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 Hier moet je echt acheraan bellen. Heb ik ook gedaan na mijn verhuizing, het duurde maar en het duurde maar. Als je ze een beetje onder druk zet, gaat het wel sneller. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2004 [quote:e20d916165]Hier moet je echt acheraan bellen.[/quote:e20d916165] Dat kan ik wel doen, maar wat schiet ik er mee op? Ze zullen echt niet ineens gaan vliegen voor mij. Het maakt me niet zo zeer uit dat ik niet kan internetten, ik wil gewoon graag weten waarom het zo lang duurt voordat de denkbeeldige schakelaar is omgezet. Het zelfde geld voor de kabel voor de televisie, dat duurt 10 werkdagen, dat is ook ontzettend lang. Is er hier niet iemand die dit werk doet? Die me dit kan uitleggen? groeten! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2004 Hallo, Gewoon blijven proberen is mijn advies! Ik kan gelukkig weer internetten! :lol: Ondanks dit heugelijke feit, wil ik toch nog steeds graag weten hoe het in zijn werk gaat, dus reacties zijn welkom! gegroet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2004 Het gaat net als bij een nieuwe aansluiting, je moet lang wachten. Advies: Niet verhuizen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 Het ligt er volgens mij ook maar helemaal aan voor welke aanbieder je kiest. 22 dagen vind ik wel erg lang is volgens mij niet normaal. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen