Ga naar inhoud

Waarom duurt het zo lang?

anoniem

Aanbevolen berichten

Helaas, het duurt echt lang.. ik ben ook net verhuisd, maar nog steeds geen internet... duurt nog een week of twee is mij vandaag verteld.. en ik heb het vier a vijf weken geleden al aangevraagd. Zodra ik dan het 'doe-het-zelf pakket' in huis heb moet het nog 7 (!) dagen duren voor de verbinding echt werkt. Ik denk trouwens ook dat het een handeling is van een paar minuten, maar dat zal dan wel anders zijn... :-? Is er hier iemand die precies weet hoe dat nu in de praktijk gaat? wellicht iemand die op de betreffende afdeling van de KPN werkt toevallig? :D
Link naar reactie
[quote:e20d916165]Hier moet je echt acheraan bellen.[/quote:e20d916165] Dat kan ik wel doen, maar wat schiet ik er mee op? Ze zullen echt niet ineens gaan vliegen voor mij. Het maakt me niet zo zeer uit dat ik niet kan internetten, ik wil gewoon graag weten waarom het zo lang duurt voordat de denkbeeldige schakelaar is omgezet. Het zelfde geld voor de kabel voor de televisie, dat duurt 10 werkdagen, dat is ook ontzettend lang. Is er hier niet iemand die dit werk doet? Die me dit kan uitleggen? groeten!
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...