anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Delen Geplaatst: 15 november 2004 Wie weet in welk bestand de favorites/bookmarks worden opgeslagen in Firefox? PaulusP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 Hier zocht ik laast ook al naar, ik vond toen in dit bestand de favorieten C:\Documents and Settings\R-bin\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\lqywo35a.default\bookmarks.html Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2004 niet vergeten dat je verborgen mappen en files ook ziet! anders kan je die map niet zien :) btw weten jullie misschien wat dat andere bookmark filtje doet (met die bak extensie) ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Ik neem aan dat dat gewoon een automatische backup is, gemaakt door Firefox, bij het wijzigen van je bookmarks. Je kunt het bestand ook exporteren van uit het 'manage bookmarks' venster. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2004 Zoiets als gerben zegt zal het wel zijn ja, als je dat bak bestandje open dan met kladblok dan zie je daar ook al je favorieten in staan maar dan in html code. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen