anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Delen Geplaatst: 8 november 2004 Hallo, Ik ben een ontwerp aan het ombouwen tot een template voor een CMS. Bij een formulier hebben nu twee velden een vreemde achtergrondkleur gekregen (postcode en e-mail): http://www.kreijveld.nl/wima/index.php?option=content&task=view&id=20&Itemid=48 Dit doet zich voor bij Internet Explorer 6 onder XP Pro. Met Mozilla Firefox zie je dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik vermoed iets met IE maar kan het (nog) niet vinden... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Ik zie geen verschil. In zowel firefox als MSIE is de achtergrond licht grijsblauw getint. Ik neem aan dat dit in je style sheet is gedefinieerd. Dat is dus ook de plaats om het te veranderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2004 Ik heb het al gevonden... Ik had de Google toolbar actief op mijn PC. Met de optie Autofill actief. De invoervelden die ik zag met andere kleur waren dus anders gekleurd omdat de Google toolbar hier iets zou kunnen invullen. Toch bedankt voor het meedenken! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen