anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Delen Geplaatst: 4 november 2004 in de historielijst van internet explorer staat altijd een lijst met sites die je bezocht hebt. Weet iemand waar dat bestandje precies opgeslagen wordt en of dat het mogelijk is om een enkele site weg te halen uit de lijst ipv de hele lijst met geschiedenis wissen ? alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2004 In c:\windows\geschiedenis (win9x) of in C:\documents and settings\gebruikersnaam\local settings\geschiedenis (winxp) (waar gebruikersnaam is je inlognaam. let op: local settings is een verborgen map, dus zul je dus eerst moeten laten tonen door het weergeven van verborgen bestanden bij Extra > Mapopties in te schakelen) het kan ook gewoon door in internet explorer de geschiedenis weer te geven, een site te selecteren en op delete te drukken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 dat begrijp ik, maar als ik dan in de lijst van adresbalk van internet explorer kijk staat ie er nog steeds tussen, dus ook hier moet ie niet meer te zien zijn. hoe krijg ik dat voor elkaar ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2004 [quote:d4ef442194="Designpiet"]dat begrijp ik, maar als ik dan in de lijst van adresbalk van internet explorer kijk staat ie er nog steeds tussen, dus ook hier moet ie niet meer te zien zijn. hoe krijg ik dat voor elkaar ??[/quote:d4ef442194] welke site ben je heen geweest dan :roll: :lol: kijk eens in je register op die naam, kom je op een typedurl value die dan deleten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2004 in tempory files staan volgens mij ook dingen van sites Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 [b:51d54e3ab9]EditUrls[/b:51d54e3ab9] is wat je zoekt: [url]http://www.aandrc.com/[/url] (Freeware.) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen