anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Delen Geplaatst: 1 november 2004 Hallo, Ik heb een probleempje met het uploaden van mijn website. Op een of andere manier werkt de ftp niet. Niet via WS-ftp, niet via Cute-ftp, niet via Smart-ftp, en niet via de browsers (mozilla en explorer). Als ik bijvoorbeeld ftp://home.hccnet.nl wil starten, loopt Internet Explorer vast, en mozilla bereikt niks. Ook via de programma's krijg ik een melding dat er geen connectie gemaakt wordt. Aan de inlognaam en het wachtwoord ligt het niet. Ik heb ook alle procedures van de provider opgevolgt. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Gebruik je een firewall? heb je wel vaker problemen met je verbinding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Ik heb nooit problemen met het 'normaal' internetten via http. Ik heb idd een firewall, namelijk van Sygate, Personal Firewall 5.5 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 open deur dan misschien, als je die eens uitzet, doet hij het dan wel? heb je service pack 2 er op staan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 Dat met de firewall heb ik al geprobeerd. En service pack 2 heb ik er nog niet opstaan, maar dat zou toch niet moeten uitmaken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2004 dan misschien juist wel omdat je dan evt 2 firewalls hebt en het dan helemaal niet meer lukken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen