anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik update windows steeds ( xp ) maar nu sturen ze steeds een nieuwe update (service pack 2) en na akkord te gaan krijg ik de melding dat 't updaten niet lukt, mijn vader heeft hier ook last van en een collega van me ook, heeft één van jullie ervaring hiermee en misschien een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Er van uitgaande dat je een legale versie hebt, want anders is dat je probleem, kun je de hele service pack downloaden op: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a Dat is wel een hele kluif (260 Mb), maar daarmee kun je offline installeren. Een andere optie is om de CD bij Microsoft te bestellen ( http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 De SP2 cd wordt o.a. bij Computer Idee van de afgelopen week gratis meegeleverd en ook nog wel bij andere pc-tijdschriften. Dus loop even een boekhandel binnen of de supermarkt met een tijdschriften afdeling. Via Microsoft bestellen duurt enkele weken, dat had je eigenlijk al eerder moeten doen. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2004 Klopt, dat gaat dan even sneller. Ik had hem overigens binnen 2 weken thuis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 toen ik m'n pc nieuw kocht zat 't er al op. Maar ik krijg 'm niet geinstalleerd, iemand een oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Dat snap ik niet ? Hij zit er al op. Staat alleen het bestand erop en het wil niet starten ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 [quote:0ba32249e6="Peter Vooges"]Er van uitgaande dat je een legale versie hebt, want anders is dat je probleem, kun je de hele service pack downloaden op: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a Dat is wel een hele kluif (260 Mb), maar daarmee kun je offline installeren. Een andere optie is om de CD bij Microsoft te bestellen ( http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/en_us/default.mspx )[/quote:0ba32249e6] Heb de service pack gedownload en opgeslagen,maare installeren mislukt steeds Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 Wat is de melding die je er bij krijgt ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 probeer eens in veilige modus te installeren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 Zegt ie soms dat het bestand beschadigt is? Dat heb ik ook gehad na eerst SP1 geinstalleerd te hebben lukt het wel. Succes :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 In principe hoeft dat trouwens niet. Ik heb twee schone installaties gedaan met daar gelijk SP2 achteraan, zonder eerst SP1. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 [quote:66dc945cb3="jayday"]Zegt ie soms dat het bestand beschadigt is? Dat heb ik ook gehad na eerst SP1 geinstalleerd te hebben lukt het wel. Succes :wink:[/quote:66dc945cb3] In veilige modus lukt 't ook net niet, waar kan ik sp1 vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 Meestal op oudere CD's van de computerbladen of de Computer!Totaal CT-rom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2004 [quote:8efac6e61b="Peter Vooges"]Meestal op oudere CD's van de computerbladen of de Computer!Totaal CT-rom.[/quote:8efac6e61b] Heb 'm op de site van windows gevonden,maar ook die krijg ik niet geinstalleerd. Je zou toch denken dat als je pc nieuw uit de winkel komt, hij met een legale windows geleverd word?! kan de beveiligingsupdates wel installeren, is dit erg als ik sp 1 en 2 niet kan installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2004 In SP1 zitten een aantal updates, die ook los beschikbaar werden gesteld, of dat ook voor SP2 geld weet ik niet. Wat is de melding als je SP1 probeert te installeren ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen