anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Hallo, Als ik print vanuit IE, verschijnen de laatste tekens van de regels meestal niet op het papier. Ligt dit aan een instelling van IE of van de printer? Hoe kan ik dit probleem oplossen? Bij voorbaat dank voor de hulp! Met vriendelijke groeten, Yor Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2004 Soms zit er op pagina's een link om de bewuste pagina uit te printen. Als je hierop klikt wordt de pagina opgemaakt voor het standaard formaat papier wat je gebruikt. Dan kun je hem uitprinten zonder dat er een deel wegvalt. Als deze link er niet zit, selecteer ik altijd de tekst op de pagina en kopieer ik het in Word. Dan kan ik het ook netjes uitprinten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2004 ook via besstand paginainstelling en dan op landscape wil nog wel eens helpen moet je wel elke keer doen (of nakijken voor het printen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2004 En met Bestand--> Afdrukvoorbeeld... kun je dan kijken of het resultaat je een beetje aanstaat. Grtz Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2004 [quote:174e5cfad5="Leo S"]Soms zit er op pagina's een link om de bewuste pagina uit te printen. Als je hierop klikt wordt de pagina opgemaakt voor het standaard formaat papier wat je gebruikt. Dan kun je hem uitprinten zonder dat er een deel wegvalt. Als deze link er niet zit, selecteer ik altijd de tekst op de pagina en kopieer ik het in Word. Dan kan ik het ook netjes uitprinten.[/quote:174e5cfad5] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen