anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 hallo, mijn vraag is of iemand een site weet waar je gratis tv kan kijken via internet, maar wel met alle kanalen, ook commerciele kanalen. alvast bedankt, Greetings. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik denk niet dat zo'n site er is. Bij kabelmaatschappijen betaal je toch ook abonnement? Waarom zou het op Internet gratis zijn dan? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 [quote:f0a3193b1c="Leo S"]Ik denk niet dat zo'n site er is. Bij kabelmaatschappijen betaal je toch ook abonnement? Waarom zou het op Internet gratis zijn dan?[/quote:f0a3193b1c] Uhmmm.......je betaald ook voor het internet? :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 [quote:42e505b33b="taco78"][quote:42e505b33b="Leo S"]Ik denk niet dat zo'n site er is. Bij kabelmaatschappijen betaal je toch ook abonnement? Waarom zou het op Internet gratis zijn dan?[/quote:42e505b33b] Uhmmm.......je betaald ook voor het internet? :roll:[/quote:42e505b33b] Dus omdat je voor het internet betaalt, zou je gratis tv moeten krijgen? Hmm... :roll: Jouw antwoord rechtvaardigt trouwens wel al het illegale gedownload tegenwoordig van spellen en films... waarom zou je voor dat betalen? Je betaalt toch al voor het internet :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 Het downloaden zelf is niet illegaal, het is het ter download aanbieden wat niet mag. Maar goed, dat is een heel andere discussie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 [quote:ce3d6412a9="Leo S"]Het downloaden zelf is niet illegaal, het is het ter download aanbieden wat niet mag. Maar goed, dat is een heel andere discussie.[/quote:ce3d6412a9] Ja oke, maar je snapt wat ik bedoel ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2004 [quote:dc8ab840a0="Coolio"]hallo, mijn vraag is of iemand een site weet waar je gratis tv kan kijken via internet, maar wel met alle kanalen, ook commerciele kanalen. alvast bedankt, Greetings.[/quote:dc8ab840a0] :wink: Hij zoekt toch gewoon een site waarvoor je niets EXTRA moet betalen[b:dc8ab840a0][/b:dc8ab840a0] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Ik weet wel een site met diverse online TV zenders [url]http://mediahopper.com/portal.htm[/url] Alleen vind je hier geen zenders zoals RTL4 of SBS6 :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 Uhm, het verspreiden via internet kan moeilijk illegaal zijn; je kunt toch ook gewoon de radiogolven ontvangen? :w Neuj, je betaalt je kabelmaatschappij voor het ontvangen en samenbundelen van de kanalen, en het onderhoud van bekabeling + ontvang/versterkinstallaties, niet aan copyrights.. Bij de publieke zenders betaal je al bij de belasting, de commerciele zenders halen de kosten uit de reclame.. goed toch? :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2004 xs4all heeft een tijdje breedband TV streams gratis aangeboden voor klanten. Was wel leuk, Iraakse StaatsTV, Al Jazeera en nog een paar andere. Was toen vlak voor de invasie van Amerika. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2004 ik weet wel dat je via rtl5.nl gewoon live rtlz kan kijken an je kan altijd via www.omroep.nl sommige progamma's later kijken of dat ook live kan weet ik niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen